KÖRKORTS INNEHAVARE!!

JAG KLARADE DE!!!!!!!!
Jag tog körkort igår!
Känns jädrigt skumt att jag skulle kunna ta en bil och bara köra iväg själv nu!
De känns skumt!
Men kul!
Så nu blir de road trip med kompisar i sommar.
Måste försöka hitta en bil bara!

Sitter just nu och lägger in bilder från Taizé och från Bollnäst trippen och så på datorn så sen ska jag lägga upp lite bilder!

Jag vet inte om jag skrivit om d här förut men jag har ju blivit medlem i en ny sånggrupp!
The Glamourette´s kallar vi oss.
Vi ska ha en lite större spelning i augusti då vi ska spela på Eldfesten i Österbybruk så till affish och så har vi tagit lite bilder på oss. Jätte duktiga Elina Mueller har tagit bilderna och jag tänkte bjuda på ett par här:


Min favorit!


Samma i svart-vitt men jag gillar färg bättre!


Den här är min andra favvo!

Kommentera här: