Mycket som händer idag!

Idag så blir de mycket som händer!
Körlektion 12:40.
Uppkörning 14:40.
Och sen blev de en liten extra spelning ikväll!
Förra året så hade man nått som kallades för Kvarters pumpen här i stan. De var ett gäng som tillsammans men en av resturanterna i hade musik kvällar med grill buffé.
I år så blir det av igen fast de kommer att hålla till nere vid kajen på resturatens renoverade sommarkrog ställe, så det heter Sjökrogen.
Och ikväll skall jag vara med och sjunga lite tillsammans med min kompis Marcus!
Jätte kul! :)

Men jag måste ju också säga att jag är faktiskt lite nervös över uppkörningen idag!
Jag vill så gärna klara de!!!
Känns som att jag lagt så mycket tid och energi på de här nu så jag bara orkar inte göra om de igen!
Visst jag har inte kört upp förut men jag vill verkligen klara de!
Får försöka andas, ta de lugnt och bara visa vad jag kan!
För jag tycker att jag kan köra bil! Visst, jag behöver mer erfarenhet, men vilken ny körkorts inehavare behöver inte de?!

Nej, nu får jag nog bege mig till jobbet!

Ja, förresten: Linda! Nej, tyvärr så är de bara på tisdagen som vi spelar!
Vad synd! Men om du har lust så hör gärna av dig så kan vi ta en fika! :)

Puss å kram!


Hoppas på att kunna ta bort denna efetr dagen!

Kommentera här: