Duktig flicka! ;)

God kväll, eller kanske God natt....
Ja, hur som haver....
Idag har jag varit riktigt duktig på jobbet känner jag!
Gjorde en ny folder som ska gå ut till alla 14 åringar som är kyrko-tillhöriga och som kanske vill konfirmera sig VT 2012. Den blev riktigt snygg! Jag är ganska nöjd själv med den känner jag! :)
Och så fick jag alla frankerade och iväg skickade också!

Sen gick jag över församlingens hemsida och kollade igenom mina ansvars områden och fixade till lite med de.
Barnsidan måste jag se över kom jag på nu!
Tror inte ens den ligger uppe...
Men Ungdomssidan är uppdaterad.
Så nu ligger alla sommar aktiviteter ute!

Sen gjorde jag en affish för Ungdomskvällarna i sommar som jag tänkte ta en liten sväng runt stan och sätta upp imorgon! :)

Lite produktiv dag alltså! :)

Imorgon tänkte jag vara lite ledig och så ska jag ha en körlektion men ett litet möte på jobbet måte jag gå på, men annars så blir de nog en del förberedande packning inför söndag.

Har iaf. tvättat alla mina kläder nu så nu är de bara att välja ut VAD man ska ha med sig!
Man måste ju tänka på en del när man är där!
Man få ju inte ha för korta kläder i kyrkan tex. eller bara axlar.
Så man behöver ha lite täckande kläder samtidigt som de kan bli varmt där också och då vill man ju inte gå runt i långbyxor och långärmat och svettas som en gris!
Så de e en konst att packa för en resa till Taizé. ;)

Nu ska jag titta lite på Sex and the City 2. Såg första filmen igår, har sett båda förr men de e lite kul att se båda i följd. :)

Puss å kram!

Kommentarer:

1 Maja:

skriven

Ha det så kul på Taize :)!

Kommentera här: