Sommardag

Idag var jag på första bakluckan för sommaren!
För er som kanske inte vet vad bakluckan är så är det ett stor lopp-marnad som är varje lördag hela sommaren här ut då folk städar ur sina hem på gamla kläder och prylar och står och säljer dem ur bakluckan, kan man kort säga...
ittade väll inget speciellt, 2 fina affischer som jag ska rama in och ett mått band.
Men F hittade en hängmatta på ställning för 100 spänn! Kan nog bli härlig att ligga i!

Sen var jag en sväng till mor och far och där var min farmor på besök så då fick jag träffa henne med och de var ju en bonus! Min lilla söta farmor ♥

Och på kvällen var jag hos Sanne och spelade spel och hade de trevligt!
Kom hem för en stund sedan.

En skön dag helt enkelt!

Man skulle vilja ha lite mer sånna här dagar som man har på sommarn när man är ledig under året, då skulle man nog känna sig lite mer till freds tror jag, men man har liksom inte riktigt tid för de då... Synd...

Nej, nu lockar sängen!

Super trött!

Puss å klem!

Kommentera här: