Semester start!

De har varit en bra musikvecka i år tycker jag!
Bra konserter, jag har sett totalt 5 st. och de var skit bra!
Ok väder! De var lite regnigt någon eller några dagar... kommer inte ihåg förutom ösregnet över Carolina Wallin Peréz.
De känns som ett bra år helt enkelt!

Idag börjar min semester!
Hur skönt som hällst!!
Igår bokade vi en plats på en kamping på Öland så på söndag drar vi iväg dit! Kuuuul!!!
Annars så blir det en del sång den här veckan.
Idag blir det mer planering med Glamourette´s och på kvällen ska jag åka och träffa ett brudpar och prata sånger till deras vigsel.
Och imorgon ska jag och Sara träffas och prata lite sång inför en spelning i helgen som Maria inte kan vara med på. Midnattssols festivalen heter de och de är på sjötorget i Östhammar i helgen, ska bli kul! :)

Igår var vi och hämtade askan efter älskade Mimmi! <3
Nu ska vi bara bestämma var vi ska lägga henne? Inte den enklaste saken i världen!
Man vill ju ha en plats som man säkert kan åka till även om man skulle flytta, så trägården här hemma blir nog inge bra!
Ska faktiskt ringa om ett hus idag som vi är lite intresserade av så får vi väll se! :)

Nej, nu ska jag ta och fixa med lite små fix här hemma!

Puss å kram!!

Kommentera här: