Semester går fort!

Hallå!

Den här veckan har gått så fort!
I söndags så var jag och F på bio. Vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2 i 3D.
Den var bra och de var kul att se 3D!

I måndags var vi till Tierp och tanken var att vi båda skulle köpa nya däck åt våra bilar men F:s däck fanns inte hemma så han blev utan men jag fick iaf. tag på nya bak-däck til min lilla kärra!
Ja, just de, de kanske jag inte har berättat!
Men jag har köpt en bil!
En vit Renault Laguna från 1996.
Efter att vi varit i Tierp så hälsade vi på mamma och syster med familj.

I tisdags var F iväg till Göteborg tillsammans med PNP-Peter och hämtade lampor och andra grejer...
Jag träffade min kompis Marcus, vi käkade lunch på Kina-Thai och sen var vi och käkade glass på torget och så sjöng vi en stund i Missionskyrkan. De var kul!

Igår, onsdag så var jag med Sanne och hennes lillebror och Lisa och hennes son till Furuvik.
De var jätte kul!
Vi tittade på djur och så åkte vi lite karuseller och efter de så gick vi till Lisas farmors sommarställe som låg bara 10 min prommis från parken och där badede de båda pojkarna och sen åkte vi hem.

Idag har jag varit och sjungit på en begravning i Tumba utanför Stockholm.
De gick bra.
De var en bekants mamma som begravdes.
Efter de var de fika med smörgåstårta, som var jätte god och blåbärs paj!

Nu sitter man i soffan och bara latar sig.
Imorgon så har jag inga som hällst planer men de känns väldigt skönt!
Ska nog pyssla om huset och trädgården lite. :)

Ja, de var den här veckan i stort sätt!
Och på måndag börjar F jobba och jag har min sista semester vecka!
Ush, känner inte riktigt att jag vill börja jobba!
Men de e inte än!
En vecka kvar! :)

Nu ska jag kika lite på tv och bara njuta av lite vila! :)

Puss å kram!

Kommentera här: