Lite nytt till sovrummet

Jag gick igenom lite bilder från sommaren och då inser jag att man har hunnit med rätt mycket!
De finns mycket fina bilder och jag tänker att jag ska göra ett inlägg med lite bilder från sommaren, men de får nog bli lite senare ikväll eller kanske i nästa vecka.
Nästa vecka börjar ju den första höstmånaden.

Jag har beställt ett nytt överkast till vår säng idag. De vi har börjar se sunkigt och slitet ut, hundarna gjorde hål i det för gansk länge sedan men de har man lyckats dölja men nu börjar de bli lite fler små hål och så... så nu får de bli ett nytt.
Fick lite beslutsångest när man skulle välja ett för de finns ju flera som är fina och så, men jag har börjat känna att jag vill få till en viss färgskala och en viss stil i rummen, så jag hade lite svårt att välja men de fick bli ett lite enklare enfärgat.


Detta fick de bli! Från Ellos


Det här kuddfodralet från Jotex beställde jag också, så att de kan bli lite mer mönster.

Det finns ett matchande överkast till kuddfodralet men jag kände mig lite osäker på hur de skulle bli så de fick bli det lila. Men känner mig ganska nöjd med de, nu är de bara att vänta på att de ska komma hem! :)

För en månad sedan bställde jag 2 st långklänningar från H&M på deras rea fick hem dem och provade dem och de satt jätte fint, jag har varit lite osäker på de för jag har tidigare kännt mig så obekväm i långklänning, men dessa satt så bra så de fick bli kvar, dock var de lite långa för mig eftersom jag är så kort!
Så jag lämnade dem till mamma som fick sy upp dem lite åt mig, på förmiddagen så kom hon förbi med em färdiga och jag känner mig super nöjd! Ska visa lite senare! :)

Nej, nu ska jag ta och göra lite nytta!

Kram!

Kommentera här: