Konsert 1 i musikveckan

Idag har jag åkt en hel del bil.
Var en sväng till Öregrund och lämnade av en gitarr till en kollega där.
Den "stan" är ju sjukt svår att köra i ska jag säga!
Typ 1000 skyltar och folk som kör som galningar, dolda korsningar och massa klurigheter!
Måste ta och åka dit någon dag och bara kolla över lite korningar där!

Sen var jag till Formark och jobbade med musikveckans invigning.
Jag fick stå på parkeringen och vifta åt bilar.
Sen fick jag även se konserten.
Dagens konsert var Maria Möller.
Hon var jätte bra!
De e imponerande när någon kan hantera flera gengrer och göra de bra också!
Hon kunde verkligen de!
Och bandet hon hade med sig var också bra!
Väl arrangerat!
Helt klart en bra konsert! :)

På hem vägen så blev jag stannad i min förta polis kontroll också.
Jag fick blåsa och så tyckte polisen att jag skulle fylla ena bakdäcket med mer luft och byta de andra!
Så man får väll ta och göra de!

Imorgon så planerar jag att ha en ren slapp dag!
Bara sitta hemma, kanske damsuga lite men annars bara se på tv och film och bara slappa!
Känner mig sjukt trött och har lite huvudvärk just nu också.
Dags att försöka sova tror jag!

Sov gott!

Kommentera här: