Vilosam helg

Har haft en sån där helg som man bara kan längta efter ibland!
Har städat och bytt lite gardiner och plockat ner julgrejer och sånt och så har jag tvättat alla julgardiner och så också och så har vi bara varit hemma och lagat god mat tillsammans och fixat.
Känns jätte skönt inför veckan som kommer!

Den här veckan så händer en hel del!
Imorgon ska jag åka till Uppsala och handla lite möbler till nya huset där barnverksamheten skall vara och så ska vi ha ett ungdomsrum där också, där man kan hänga, spela spel, kolla på film och lite sånt...

Tisdag börjar konfan och då ska jag hålla lektionen. Vi börjaj jobba utifrån en bok som heter Via Mystica så de ska bli spännande att se hur de blir!

Onsdag så ska vi börja öva på riktigt med Ungdomsensmblen till Alla hjärtans konserten! Alla har fått sina solon och så, så nu är de bara att köra!

Torsdag är jag ledig!

Fredag-Söndag ska jag till Undervik på läger med mina konfa assistenter! Vi ska på en utbildning för unga ledare!
Ska bli spännande!

Ja, så det är denna vecka!

Kommentera här: