Resor

God förmiddag!
Håller på att förbereda det sista inför helgens resa.
Ska bli lite kul faktiskt!
Temat för hlgen är: Utanförskap och att vara annorlunda, vad innebär det? På ett ungefär...
Vi ska se på en musikal som Bollnäs församling sätter upp med massor av ungdommar, så de e kul! Och sen ska vi se på en film som heter: Mannen som älskade Yngve.
Vi fick se den när jag var in på en förberedande träff inför kursen och den var bra! Mycket gripande och bra!

Just nu så håller jag och F på att pratar lite om vi ska göra en resa tillsammans någonstans utomlands.
Jag har en gammal kompis som bor på Cypern så ev. så kommer vi att åka dit och semestra och för att få träffa henne, de var jätte länge sen jag träffade henne och jag saknar henne! Vi hade så sjukt roligt ihop! Vi gick på Kulturama ihop.

Nej, nu ska jag packa det sista och fixa till min frisyr som just nu är ett blött ruffs!

Men hoppas ni har en bra och trevlig helg! Jag kommer att skippa datorn den här helgen och ta med en bra bok istället!

Puss å kram!

Kommentera här: