Kul dag på jobbet!

Har haft en jätte kul dag på jobbet!
Började med att gå en sväng och sätta upp lite affisher för discot på fredag och för alla hjärtans konserten.
Det blev också ett litet besök på Ungdomsgården och Sandra! Hon var snäll och lånade ut alco-blås och gav mig telefon nummer till vakter och så. Tack snälla för de!
Sen gick jag tillbaka och åt lunch i trevligt sällskap och sen blev det lite mailande och några telesamtal och så kom brandkåren och besikta lokalen inför discot och gav lite tips och så, tack för de!
Sen vart de lite förberedelse inför kören som övade idag istället för på onsdag eftersom jag ska på konsert på konserthuset på onsdag! Helen Sjöholm!!!!!! Me like! Me like a lot!!!!
Med kören så övade vi lite på sceniskt frmförande inför konserten den 14:e.
De var kul! Lite idéer kom från dom och lite busiga tankar från mig mottogs bra och de var med på tåget direkt! Kul, kul!

Nej, nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen ska jag ta och krya ner i min säng för jag är slut i hela kroppen!!

Ha de så bra!

Puss å kram!

Kommentera här: