Hälsa på-dag!

Har en ledig dag idag så jag har varit och hälsat på en kompis idag och hennes lilla söta bebis! Så himla söt!
Sen tog jag en sväng till min farmor också och vi pratade om vad jag ska sjunga på begravningen nästa vecka och jag hade ett förslag som slog mitt i prick! Dels så tyckte farmor att den var fin och sen så visade det sig att Stig tyckte mycket om artisten som framför sången så det blev jätte bra!
På vägen hem så gick jag förbi ICA och då tog jag mig en funderar om jag behövde handla nått till middagen och kom fram till att jag var tvungen att köpa mjölk för vi ska göra fläskpankaka. Då såg jag att en firmabil från det företag som min bror jobbar på stod utanför och då tänkte jag att jag skulle hälsa på honom lite också.
Men när jag kom in så var det inte han som var där, men jag kände igen en av de två killarna som var där! Det var en gammal klasskamrat från gymnasiet! Jätte kul!

Igår så övade kören förresten och vi fick till en av sångerna som de ska göra jätte bra!
Det kommer att bli lite komik inblandat i denna konsert! Tror att vi ska göra lite som en revy-aktigt av det hela...
Jag har MASSOR med idéer som en av mina lärare jag hade på kulturama skulle ÄLSKA! Det skulle faktiskt kunna vara hennes tokiga idéer! Hehe...

Imorgon bär det av till Undersvik för Sofia-kurs. Det är en ledarskaps utbildning för ungaledare i Svenska kyrkan. Så våra assistenter ska på den och jag är med som ledare. Kommer att vara där hela helgen så jag får se om det finns intrnet uppkopling så att jag kan blogga där ifrån i så fall så gör jag de, annars så blir det en tyst helg! :)

Puss å kram!

Kommentera här: