Good work!

Konfalektionen gick bra! Det var rätt många konfirmander som inte kom, så de var synd! Och sen var det bara en assistent där och de var också synd för idag så fick alla dem 4-5 varsinna konfirmander som de är personliga faddrar för, så när det är grupparbeten och diskustioner så är det dessa som de tar hand om och som de har en personlig kontakt med. Eller... ja... 3 st. kom senare och de var ju bra, men de var synd att de inte kunde vara där i tid...

Imorgon å blir det en låång arbetsdag!
Jag skall ha möte med kyrknytts komitén (vårt församlingsblad) och sen ska jag på möte i Gimo med de andra församlingarna i kontraktet och samtala om konfadagen vi skall ha i mars.
OCH så ska jag hinna fixa texter till kören och musikbakrunder!
Så det blir nog lite stress dag imorgon...

Ikväll så ska jag ta en lång promenad med hundarna tror jag... De e faktiskt lite skönt att gå en sväng på kvällen innan man ska sova. Man blir liksom lite uttrötad då. Sen sover man som en bebis! :)

Nu: Mat! :)

Pöss å Klem!

Kommentera här: