Å det blev...

Ja, tjejerna blev riktigt glada och exalterade, speciellt en, över temat jag valt för konserten.
Kärlekssånger med temat Disney.
Jag hade kollat runt lite innan så jag hade en lista med förslag som jag visste fanns att få tag på bakgrunder för det är så vi kommer att göra denna konsert. Det bli kul! Kanske att man ska knasa till lite och göra små scener av de eller så, de får vi se. :)



Blev lite orolig nu på kvällen, börjar känna en liten ömhet i halsen, och de brukar betyda att jag blir förkyld med halsont och lite heshet! Vill inte!!!

Ja, såg idag i Anonnsbladet (en lokal tidning där företag i komunen kan annonsera om olika saker) att det kommer starta Yoga klasser i Östhammar!! De kommer passamig perfekt! Det är ju bra träning för mage och rygg, precis mina "problem" områden!! :) Dock stod inga tider, så med min otur så kommer det att vara på fel dag så att jag inte kan gå! Men annars så ska jag verkligen gå!! Har testat de en gång och gillade det jätte mycket så  de ska bli kul, om de går!







Nej, nu blir det att försöka sova lite!

Puss å kram!



Kommentera här: