Tomorrow, when the war began

Tänk hur en förkylning bara kan vända på en dag!
Igår kändes de så där helt hopplöst igen! Trodde ju i förr går att de var på väg att bli bra, men igår kändes de som att man backat ett par steg bakåt!
Men idag så känns de nästa helt bra! Känner mig snuvig och lite hes fortfarnade och och en aningens ont i halsen har jag fortfarnade, men jag känner mig mer frisk i kroppen än vad jag gjort innan!
Så att spendera en hel dag i sängen är kanske inte dumt! :)
Så imorgon blir de nog att å och jobba igen. :)

Igår såg vi en film igen. Tomorrow, when the war began.
Den var riktigt bra!
Den handlar om ett gäng kompisar i australien som bestämmer sig för att åka och kampa i ett område där det är som en djungel som heler: Hell.
När de kommer hem från kamping turen så har ett krig utbruit.
Ingen annan finns att få tag på, alla har blivit tillfångatagna.
De här ungdommarna försker då först och främst hålla sig vid liv och sen så försöker de också kämpa emot kriget.
Filmen var mycket spännande och så var de ju lite intressant att se hur de reagerade, ch man undrar ju själv, hur skulle jag reagera? Vad skulle jag göra?
Jag kan rekomendera den!

Kommentera här: