The social network

En helt otrolig sak hände efter att jag skrev förra inlägget!
Jag bestämde mig en stund efter för att ta med mig en av hundarna och gå ett par varv i kvarteren runt där vi bor och ropa och locka på katten.
Jag gick runt och ropade och letade i vägkanter för nu var jag övertygad om att hon var död.
Och när jag precis var på väg att ge upp och gå in, precis när jag var utanför huset, DÅ kom katten! Som om inget hade hänt!
Jag blev glad för de så då bjöd jag båda katterna på  tonfisk och torrfoder!

På eftermiddagen så hade jag stämt möte för at prata om en gigg fram över, de blev kort men vi fick fram en del bra ideer! Och efter det så blev jag helt tok seg igen!
Kände mig helt orkeslös och så började näsan att rinna också, de var nytt! De har den inte gjort innan!

På kvällen har vi tittat på Solsidan, som var klockrent som vanligt och sen tittade vi på The social netwok. Den handlar om facbooks skapare och hur han kom på ideen och hur de har utvecklas och så, den var riktigt bra tycker jag! Spånnande att se och man blir också helt plötsligt medvetan om husr stort facebook faktiskt är!
Se den! :)

Tror att jag kommer att stanna hemma imoron med! Känner mig lite seg och inte HELT jobb-ok! Så de blir en dag med vila till så får vi se hur de är på tisdag!

Kommentera här: