KATT FÖRSVUNNEN!!!

Har varit sjuk i ett par dagar nu, men nu är de på bättrings vägen! Fick en dunder förkylning som gjorde att jag bara låg helt deckad i 2 dagar! Helt orkeslös!
Så det har varit en lugn och vilsam helg här!
En sak har hänt! En av våra katter är borta! Jag är riktigt orolig!
Det finns i princip 3 skäl att hon är borta:
1. Någon tyckte synd om henne och tag in henne för att det var så kallt och i så fall har den personen en stor utskällning på gång! Jag har ropat och ropat hela helgen efter henne, så det var ju inte så att hon har varit ute i massor med timmar helt bortglömd!
2. Hon har gått in i ett öppet förråd eller nått liknande och sen blivit instängd!
3. Hon är påkörd av en bil och ligger död någonstan eller att hon fått i sig nåt gift eller så...

Hur som hällst så skulle de vara skönt att få veta VAR hon är!!!!
Jag tycker mycket om alla mina djur och jag blir väldigt orolig när det händer någon av dem något!

Så om några Östhamars bor läser detta:
Ser ni en grå och vit hon katt med rosa reflex halsband med katt-tassar på så är detta min katt och jag vill väligt gärna veta var hon är!
Hör gärna av er då!

Kommentera här: