Full rulle!

Hallå!

Har varit lite tysst en vecka nu för jag har haft lite mycket! Var borta 2 dagar förra veckan i jobbet och så var det rep och spelning i helgen och igår var det alla hjärtans dags konsert med Ungdomsensemblen.
De gick bra!
Mycket folk kom de också trotts att de var så kallt!
-27 grader var de igår morse! Brrr.....

Idag så har det varit full rull också, jobbade med lite diverse saker på förmiddagen, på eftermiddagen var det möte med Musikkommitten på kommunen och det var ett spännande och givande möte tycker jag. Och sen var det direkt tillbaka till jobbet och så var det konfa och sen handledar samtal med en av konfa assarna.
Så full rulle!

Började se över nästa konsert med Ungdomsensemblen idag. Vi ska göra en vår konsert där vi sjunger Glee saker.
Kollade igenom lite på spotify idag och skrev upp 21 låtar som jag kan tänka mig att vi kan göra, vi ska INTE göra alla för de blir för mycket men då har man lite att utgå ifrån. Imorgon blir de lite planeringsmöte med de, får vi se vad tjejerna tycker!

Nej, nu ska jag ta och göra de sista kvälls pysslet och sen krypa ner i min säng och värma mig och titta på något bra på tv, sitter och tittar på den hemliga miljonären samtidigt som jag skriver detta, de e ett väldigt bra program tycker jag. De e spännade att se allt ideellt arbete som finns i sverige och så blir man ju väldigt slagen av att de finns så många hemlösa i sverige!
Titta på de!

Kommentera här: