Vem är du?

Den här helgen har det hänt en sak i min familj som gör att man kan börja fundera på hur vida man egentligen känner människor.
Jag har verkligen svårt att förstå det val som en person i min närhet har gjort.
Jag för står inte varför? Inte hur man kan göra så? Eller för den delen vem denne är?
Jag trode verkligen att jag kände människan. Verkligen. Denna har funnit i min närhet i många år. Hela min tonnårs uppväxt skulle jag nog kunna tro. Jag litade fullt på denne och jag trode att detta var en person att lite på, en att dela en bit av sig själv med. Men nu har det visat sig att denne är en totalt motsats!
Åtminstone så har denne blivit det nu.
De denne har gjort mot mig och mot min familj går ALDRIG att förlåta!
Det är nog det värsta man kan göra!
Vill nog egentligen bara säga en sak till denne:
Om du tror att du blir lyckligare nu så: Grattis! Men kom inte dragandes tillbaka och ångra dig sen! De e aldeles försent nu! Du har sårat så många på djupet!

Kommentera här: