Ny frilla!

Dagen började med att jag satt vid pianot i någon timme och tittade på lite musik som jag skulle kunna spela på ett äldreboende imorgon. Lovade min systr för någon månad sedan att jag skulle åka dit och sjunga och de hade man ju totalt glömt bort! Men de blir nog bra! :)

Sedan bar de iväg till frisören!
Ny frisyr blev de!
Luggen är tillbaka!
Vid sommarens början så tänkte jag att de är nog skönt att inte ha lugg under sommaren, utan låta de växa och spara. Sen funderade jag på saken och hade en tanke på att låta de växa, men de blev så risigt och luggen blev skit ful för den gjorde ju som den själv ville! Så nu blev de en snygg och klippt lugg!
Känns bra!

Nu sitter ojag och kikar lite på TV och bara tar de lite lugnt!
Känner mig lite trött idag.

Hoppas att ni som läser har en fin dag!

Puss å kram!

Kommentarer:

1 Sofie Mattsson:

skriven

Älskar verkligen att läsa din blogg :P

Läser den varje gång dom jag sitter vid datan så kollar jag alltid bloggen.

Den e super duper Braa :D

Kommentera här: