Påsken 2011

Glad Påsk får man väll börja med att säga!
Har haft en hektisk vecka!

I måndags så var det sångdag 1 av 2 med kören. Gick hur bra som hällst!
I tisdags så hade jag det lite lugnare på jobbet men efter så hade jag ett rep med Maria och Sara och så blev vi fotade av duktiga Elina! <3
De blev jätte bra bilder ska visa längre fram!
Onsdags så var det dag 2 och den flöt på så bra och vi hann med allt som jag tänkt så nu känner den här körledaren ett litet lugn, de hade inte funkat att göra på nått annat sätt! Då hade vi inte hunnit!
På onsdags kvällen så hämtade vi vår husvagn som vi har köpt den här veckan också!
Jätte fin och mysig, ska bli kul att prova på!!
I torsdags så var både jag och F lediga så vi var till Uppsala och gjorde lite ärenden och sen åkte vi till min mamma och pappa och åt påsk middag.
I fredags så hade vi lite vänner här och vi grillade och och hade trevligt! :)
Igår (lördag) var det rep med Maria och Sara på förmiddagen och sen blev det en tidig middag och sen åkte vi till Österbybruk på kvällen där vi hade vårt uppträdande!
De gick bra! Det var rätt mycket folk och de var bra drag på folket också!
Super kul!!
Idag var det gudstjänst med kören och lunch efter och på kvällen var vi till F:s mamma och grillade med hans familj.
Och de var ju inte helt fel, för vilket väder de var idag!!!
De har nog ingen undgått!

Ja, nu ligger man här i sänge och de e super varmt här under vårt snetak så den nya fläkten kom väl till pass!
Imorgon så kommer jag att åka iväg. Då är det nämligen dags att bege sig iväg till min körkurs!
Vi får se om de finns någon internett anslutning i så fall skriver jag nog lite om hur de är och hur de går och så, annars så får jag sammanfatta i helgen, jag kommer näligen hem emellan! :)

Nu ska jag titta vidare på förhäxad spännande serie fast än väldigt "onaturlig".

Puss å kram på er!

Kommentera här: