Intensivkursen del 3

Idag har jag haft 3 lektioner * 45 min.
En dubbel och en enkel.
På den första lektionen fick jag gå in mer på att backa runt hörn och att backa in på parkeringsficka mellan 2 bilar. De e svårt!
De är svårt att få till det helt rakt. Och så kan de vara lite svårt med farten, jag kommer lite för snabbt.
Och så fick jag börja att jobba lite mer på mitt problem med dragläget.

PÅ den enkla jobbade vi vidare på dragläget och så fick jag öva på stillastående i backe med bara koppling.
De var nyttigt och gjorde att jag blev bättre och bättre på kopplingen.
Och jag måste säga att nu börjar jag förstå när jag ska växla och när man ska ha vad och så.

Sen bestämde jag och Robin oss för att åka hem idag. Vi hade ingen lekton ibokad imorgon och min lärare var redan uppbokad hela dagen (skolan stänger 13 imrogon) med elever som ska köra upp imorgon eller på måndag.
Så vi åkte hem och tänker plugga hemma imorgon.
Det bästa med de beslutet är att få sova i sin egen säng!
Sängarna på fängelset är ur-kassa!!!
De e en träskiva och så ligger det någon gummi matta på och sen en skumgummimadrass. Går inte att sova på!!!

Så nu sitter man hemma i soffan och pratar bilkörning med sambon, de e ju inte var dag!

Nu ska jag hoppa i säng är sjukt trött!

Puss å kram på er!

Kommentera här: