Intensivkursen del 2

Idag har jag haft en dubbel körlektion. Jag har repiterat det jag gjorde igår och så fick jag köra lite mer i olika områden och växla lite mer och sen fick jag vända i T-korsning, backa runt hörn och parkera i ruta och backa in mellan 2 andra bilar i ruta.
Imorgon ska jag ha en till dubbellektion och sen ska jag ha en enkel på eftermiddagen.
Sen får vi se, de kan bli så att vi åker hem här ifrån redan imorgon, de är flera som skall köra upp på fredag eller måndag så de behöver ha sina sista lektioner på fredag och så stänger skolan kl. 13 så då hinner vi kanske inte ha någon lektion, men vi får se imorgon!
Hur som hällst! I helgen när jag kommer hem ska jag övningsköra!!
Jag måste öva, öva, öva!!
Nästa vecka så ska jag ju skriva och köra upp och de vore ju trevligt att vara så färdig så att man får göra de en gång, förmodligen så kommer jag inte att klara de, för ärligt hur många gör de första gången...
Men då har jag gjort de, flyttar hem körningen och tar någon/några lektioner hemma och kör upp hemma.

De e lite jobbigt för de som ska skriva imorgon och köra upp på fredag eller måndag är vääääldigt stissiga just nu! Man blir väldigt stressad av de!

Nej, nu ska jag ta och krypa ner i min säng och titta på lite förhäxad och ta de lite lugt!

Puss å kram på er!

Kommentera här: