Fullspäckad helg!

Jag har varit ensam hela helgen!
F var till Frankfurt med PNP på en stor mässa med bla. ljud och ljus.

Så jag har städat, tvätta, fixat på gården och så kom Maria på besök och vi tog en promenad och sen så lagade vi mat och såg på Körslaget och på film! De var mysigt!
Så idag så har Maria, Sara och jag repat, Maria och jag var på en promenad till och sen tittade vi klart på den andra filmen som vi somnade ifrån.
Och precis när den var slut så steg F innanför dörren.

I fredags så kom papper från Transportstyrelsen så nu får jag övningsköra med F, så vi var på en kort sväng alldeles nyss.

Just nu så sitter vi vid Tv:n och bara tar det lugnt!

Provade ett nytt godis igår: Dumle go nuts, de var jätte gott!
Vanliga dumle fast med krossade cashewnötter iblandat i chokladen!
Kan rekomenderas!

Kommentera här: