30 april

Ja, idag är det sista april med all dess härlighet och förödelse!
Vi ska åka in till Uppsala om en stund tänkte vi. Vi har inte varit där på flera år, eller jo, de har vi men då som gäster hos F:s bror och nu ska vi faktiskt in till stan.

Vi har varit och lämnat av hundarna hos mamma och pappa så de ska slippa fyrverkerier.
Men de lär inte bli värdens partande för oss för imrogon ska jag och Christian spela på torget i Gimo och F ska sköta ljudet så de blir nog en ganska lugn kväll.

Jag har övningskört idag och jag har en lite ansträngd relation till våran bil, men idag så kändes den lite lättare!
De gick ganska bra.
Gjorde en liten miss i rondellen, men förhoppningsvis så ska jag inte göra om de...

Nej, nu ska jag ta och fixa lite innan de e dags att gå till bussen!

Kram!

Kommentarer:

1 Emmy:

skriven

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Kommentera här: