Rom 2010

Nu så här en vecka efter åt så kommer det lite bilder från Rom!
Det är långt ifrån alla. Det är mycket av mina bildr som är stadsmiljöer, statyer eller med människor på.
De som det är människor på vill jag inte lägga ut eftersom att de kanske inte vill vara på min blogg... vad vet jag.
Och alla statyer är nog inte så kul att se på...
Lite maträtter kommer det, för det var en del god mat faktiskt och då kan jag visa lite av de.
Enjoy!



Mitt rum. Jag fick bo själv för att tjejen jag skulle dela med var sjuk.


Lunch första dagen. Pizza, sallad, oliver och Isthe.


Helt klart de godaste Oliverna jag ätit nånsin!!


Jag vid Coloseum.


Heliga Birgitta vid hennes begravnings kapell.


Peters kyrkan.


Fontana di trevi.


SUPER god middag!!


Här var vi lite vilse och vi var ganska trötta efter att ha gått mycket och den här extra turen blev VÄLDIGT jobbig.


Utsikt från takterassen där vi bodde.

Kommentera här: