Mysiga dagar

Gårdagen blev en mysig dag!
Vi var till Uppsala och åkte runt och tittade och handlade lite. Bla. så köpte jag och F varsitt par träningsskor.
Jag var in på Cervera och hämtade ut 3 assietter (qvint) och 2 kaffemuggar (mon amie) på presentkortet jag fick i födelsedagspresent.
Och så var jag till Gina och hämtade yt en tröja och snygga armband på ett annat presentkort jag fick när jag fyllde år.

Idag har jag varit och sjungit på en vigsel och nu sitter jag i soffan och vilar lite och tittar på tv.
F och R har åkt till Stockholm med vänner för att gå på konsert så jag och hundarna blir ensamma hemma och myser ikväll. 
Jag började titta på ett familjedrama som är 6 timmar långt när jag var i Rom så de ska jag titta vidare på ikväll tror jag.
Sitter och funderar på vad jag ska göra till middag?

Hoppas ni har en mysig lördag!

Kram! 

Kommentera här: