Men Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan vad irriterad jag är nu!!!

Jag och F bestämde att vi skulle åka på bio ikväll, och då var de ju som så att den här väskan som jag gått och drömt om hela veckan gick ju ut idag på auktion så innan jag åkte så la jag ett bud som var ganska högt från utgångsbudet, men när jag kom hem så var det en som hade bjudit 5 spänn mer än mig!!!! Åh!!!!!!! Jag som verkligen ville ha den där väskan! Har letet efter en sån länge och det har inte funnits och nu fanns den och så går nån jäkel och bjuder över med så lite!!!

Det där var ju en historia till min irritation.
När jag var på väg att ta på mig skorna jag skulle ha på mig till bion (mina nya knähöga mcokastövlar) så upptäckte jag att de var blöta och jag började fundera på varför, jag hade använt dem idag på spelningen, men jag hade inte gått i nått blött och det har inte regnat idag, så då blev jag lite misstänksam...
Lyfter upp dem och luktar på dem, och jaja men!!! KATTPISS!!!!!!!
Jag hatar mina katter!!!!
De e en som håller på och pissar lite här och där som någon jävla protest ibland, och jag fattar inte varför och jag vet vem det är, men F säger att de kan jag ju inte vara säker på för jag har ju inte sett de och så säger han att de skulle kunna vara kattungens fel, men kattungars kiss luktar inte och jag har kommit på den misstänkte förr, så jag bara vet att de e han!!!
Och jag skulle kunna åka med honom och avliva honom för jag vill inte ha de så här längre!
Jag vill inte ha mina saker indränkta i kattpiss!!
Stövlarna är ju förstörda nu.
De går ju inte att få bort kattpiss på mocka!!
Och han har kissat på väskor, i sängar, på sladdar och påsar och mattor, i fåtöljer osv.
Jag är less!!!!

Ett litet plåster på irritationen är iaf. att filmen var bra.
Vi såg "Dinner with schmucks"
Den hade fått jätte dålig kritik i UNT, men vi tyckte den var jätte kul!

Nej, nu ska jag titta på lite "Mord och inga visor" som tröst.. Jag skulle vilja gråta lite nästan... är så less!

Kommentera här: