JAG HAR INGET KÖRKORT!! OK???

Jag är så förbannat trött på att folk ska tjata på mig om mitt körkort!!!!!
JA, jag vet att jag borde ta de och jag vet att de e nödvändigt!
Och jag vet att jag är så gammal så att jag borde ha haft ett sedan länge, men vad hjälper de? Jag har inget!!!
Och de e MITT problem att jag inte har de och ingen annans!!
Varför kännder då all ett sånt jävla behov att påpeka detta för mig??????
ÅHHHHHHHHHHHHHH, vad sur jag blir!!!!!
De e just de här att folk tjatar och lägger sig PLUSS kostnaden och tiden det tar att ta körkort som gör att de drar ut på tiden!!
Så de e ju inte de att jag är helt ovillig eller så jävla lat så att jag bara struntar i de som gör att de inte har hänt!!!

Nu har jag sagt de, så kan ni sluta tjata om de NU!!

Kommentarer:

1 Bara Rara Underbara Sara:

skriven

Det finns en väldigt bra grupp på Facebook vid namnet "Jag har inte körkort - jag har skjuts!" ;) Haha. Folk tjatar på mig också, men jag behöver faktiskt inte körkort än så länge... Jag har 5 minuter in till centrum, det går en massa bussar förbi vägen utanför mitt hus. När jag är hemma i Valöskogarna finns det oftast någon som kan köra och om inte, då går jag... Varken du eller jag har ju haft körkort, så vi vet liksom inte vad vi går miste om heller... Det förstår dock inte alla andra ;)

Kommentera här: