Home at last

Hemma igen!

Vilken resa man har varit med om!!
Och Rom, vilken stad de e!
Både positiva saker och negativa saker!
Massor med kort finns dt och några kommer jag att visa och andra är för mig själv.
Men i helhet så kan jag säga att resan var bra och det var varmt och vi har gått MYCKET!
Så mycket att vissa muskler i rumpa och vader har krampat!
Det är myket trappor och kullar i Rom!
Många fina kyrkor är de också, och fantastiskt mycket historia!

Och flyga då... hur va de tyckte jag?
Inte så farligt måste jag säga.
Det var lite obehagligt när man lyfte och när planet svängde, men annars så var de som att åka tåg.
Men planet hem idag var i betydligt mycket sämre skick än planet ner.
Det bullra och lät och så var de ingen film så det blev jobbigt att sitta och lyssna på ljudet av planet.

Nu sitter jag och väntar på att F ska komma hem från jobbet. Han jobbar eftermiddag.
Kanske blir det en liten kvälls promis med hundarna. :)

Kram på er!

Kommentera här: