Duktig flicka!

Har varit riktigt duktig idag!

Har varit och röstat, köpt solskyddsfaktor och hårspray (reseförpackning).

Jag och mamma var på marknaden en stund.
Det var mest strumpor, godis och tröjor... Så det blev bara en liten påse med godis.

Efter marknaden så fick jag lite besök. Mamma, syrran och hennes familj och min moster och hennes Bert kom och hälsade på och fikade lite.
Fick en födelsedags present av min moster. Ett broderi som kommer passa fint i köket och en jätte fint kak-fat i porslin!

Ikväll blir det till att packa det sista i resväskan och så ska jag träffa en vänn som jag inte träffat på jätte länge!
Det blir väll till att lägga sig tidigt ikväll eftersom man ska upp vid 3 i natt...

Nej, jag ska ta och göra ett litet mellis nu för jag är lite hungrig, men de e lite tidigt för middag än.

Ha en fortsatt bra lördag!

<3

Kommentera här: