Borttappad faktura?!

Idag var det dags för vanlig vardag igen!

På dagens jobb schema står:
- Kolla av mailen
- Planera och strukturera Konfirmandernas vandring till helgen.
- Öva in dangruppens grejer
- Ha dansgruppen

Ja, och så dyker det alltid upp små överraskningar när man väl är där.

Jag tycker inte om när det dyker upp fakturor som säger att man har glömt att betalat nått.
Igår kväll så gick jag igenom posthögar som man har ligger lite var stans och hittade diverse kataolger som jag inte tittat i så jag samlade ihop dem för att titta i dem i sängen, vissa hade plast på så jag tog bort den innan jag gick upp. På en av plasterna så såg jag då att det stod: OBS! Innehåller faktura.

1. Varför skickar man fakturan med en kattalog?? Det är ju dömt att man ska missa den
.
2. På den faktura som var med i kattalogen så står det då saker som indikerar på att jag skulle ha missat att betala någon faktura. Jag brukar inte glömma att betala fakturor och jag har letat i alla högar där jag brukar lägga (vanligtvis har jag två fästen innan på en dörr som jag hänger dem i men de har gått sönder) och där hittar jag ingen så: Antingen har den fkturan kommit bort i posten ELLER så har den på något vis hamnat i pappersinsamlingen... Vilket som, så måste jag ju betala! Så de e bara att göra de och vara glad!
Men drygt är de!

Nej, jag ska ta och äta nått innan det är dags att dra till jobbet!

Ha en bra måndag!

Kram

Kommentarer:

1 julia:

skriven

hej

Kommentera här: