Top model 14

Sitter på jobbet nu.

Det är ganska skönt att man har sovmorgon på måndagar kan jag säga! :D
Ja, alltså jag började inte nu... Utan jag började kl. 11:30, så det var en ganska skön sovmorgon.

Idag så är det måndag och måndagar så är det dans med tjejerna i Dansensemblen.
Det enda som är trist med de är att jag slutar kl. 20:00 och just då så börjar mitt absoluta favorit program på tv!!
Top Model....

Jag har inte sett många avsnitt av den nya sesongen, så jag måste försöka skynda mig hem och försöka fixa lite snabt med saker efter dansen så att jag kan komma hem  och se Top model.




Just nu på jobbet så sitter jag och jobbar med en mässa till frdag kväll för ungdommar.
Vi har en mässa 1 ggn./månad fredag kvällar kl. 21:00.
Den kör vi på power point, så nu sitter jag och lägger in nya psalmer och så.
Då kan man behöva ta små pauser emellan åt för man blir aldeles snurrig till slut!

Men nu! Back to work! ;)

Ha en strålande måndag!!

<3

Kommentera här: