Söndag

God morgon! Eller ja...

Jag har varit uppe ett tag och fixat lite och ätit frukost och nu har jag suttit vid tv:n och tittat på en av mina gamla favorit serier när jag var liten.
Huset fullt!

Igår var jag på fest! Aldeles själv.
F jobbade natt så jag åkte till S och hennes vänner på fest.
Det var några som jag kände lite grann sen innan där och så var S bror C där med sin flickvän och dem känner jag ju väldigt väl!
Men i alla fall, jag gick slälv och de var en sak som jag inte gjort på väldigt länge!
Det var lite tråkigt för man hade ibland ingen att prata med.
Men ändå så ska jag säga så var det en riktigt trevlig fest.
Jag fick en och annan ny bekantskap och de var riktigt kul! :)

Ikväll så ska jag och F på date ;)
Vi ska gå på bio och jag tror att vi ska se The other guys.
Ska bli mysigt!
Vi brukar göra sånna här bio besök på söndagar ibland och de e riktigt mysigt!

Nej, nu ska jag ta och fixa lite mer här!

Ha en bra söndag! <3

Kommentera här: