Skopunkten

Sitter och tittar på I form med Anna Anka.
Jag är inget stort fan av denna kvinna och kan väll tycka att hon är rätt dryg, MEN jag må¨ste nog ändå säga att hon verkar vara en grym tränare!




Jag har flera gånger vait in på skopunktenshemsida och kollat på skor och hittat jätte snygga som jag velat beställa, MEN...
Jag vet inte... om jag gör nått fel eller vad de e men jag lyckas inte!
Det kommer upp felmeddelanden och så, så jag blir lite frustrerad!!
Måste föröka maila och fråga vad de e som är fel!!
Tittade i ett blad jag fått med reklamen och hottade jätte snygga vinter skor och de behöver verkligen jag!!

Är hemma ensam om kvällarna den här veckan, för F jobbar eftermiddag så det innebär att jag styr HELT över tv:n :D
Så nu blir det ett favvo program för mig just nu.
Såld på hus!
Jag är väääldigt sugen på att skaffa ett eget just nu!!
Vill, vill, vill!!
Men de där jädra lånen!!!
Åh!!!!!

Åter till tv:n!!

<3

Kommentera här: