Masage, Gran, Babyshower och Öltält!

Lite tystnad blev det visst....

Igår hade vi Halloweenkväll på jobbet och jag vet inte om det var stress eller andra saker, men rätt var det var så kändes det som att jag gick in i en vägg och jag blev tok-deppad!
Kände mig bara sååå låg!
Och lite små retlig och sur.
Så jag orkade inte blogga när jag kom hem. Var helt slut och lite deppad.

Idag började det helt fantastikst!!!
Elsa kom och "hälsade på".
Hon håller på att utbilda sig till masör och hon har då olika personer som hon provar på.
Helt underbart!!!
Jag somnade nästan om igen!
Super skönt!
Hon hittade ett par punkter som jag var lite öm på, så det var skönt att få dem iet om händertagna.

Sen åkte jag och F till Uppsala.
Där var vi och lämnade in en gitarr från jobbet på service och sen var vi och shopade lite.
Jag har hittat min vita gran som jag letade efetr hela förra hösten!
Så nu blir det en julgran i år!

Sen åkte vi hem, jag bytte lite kläder och åkte tillbaka till Uppsala.

Babyshower!!
Vi var inte så många. Vi var 6 st.
Men det var trevligt, god mat och roliga samtal!

Hem igen och mötte upp F och några vänner så gick vi till ett öltält och satt och lysnade på ett coverband som spelade och drack lite.

Så fullspäckad dag, men bra!

Imorgon skall jag jobba.
Det är Högmässa med mottagande av min nya kollega.
Så Ungdomsensemblen skall sjunga!

Så nu är det tack och god natt!

<3 

Kommentera här: