Julklappsångest!!

Jag har börjat komma i juklappstankar de senaste dagarna.
Och det är verkligen jätte svårt!!

I min familj (och jag har säkert berättat de här förr) så gör vi så att vi drar lott om en person som vi köper en juklapp till.
I år fick jag Pappa!
Det känns jätte svårt!!
Jag har inte en aning om vad han vill ha...

Och F han fick syrrans sambo, de e inte häller helt enkelt!

Och F:s familj där köper vi åt varann som vanligt.

Och sen ska man ju köpa till F också.
Och de e inte häller helt lätt.
Vi har ju prtatat lite om att åka till London nån gång så jag fick en tanke om att vi kanske skulle skita i att köpa julklappar och lägga dom pengarna på en resa tillsammans istället.
Föreslog det igår och han verkade inte hlet främande för det.



Idag så är det onsdag och då träffar jag ju mina små brudar i kören!
De e ju alltid lika roligt!
På söndag så ska de vara med och sjunga på en gudstjänst.
Vår nya präst skall ofisiellt ta emot.

Nu ska jag slö titta på tv en stund innan det är dags att gå till jobbet!

<3  

Kommentera här: