Tisdag

God morgon!

Snart dags att bege sig till baka till jobbet! Idag är det konfa, vi ska prata om första advent och så ska vi öva vidare på luciatåget, vi ska tom. utse vår lucia idag!
Och på söndag när det är första advent då skall alla vara med i kyrkan och sjunga och så ska vi kröna vår lucia.
Efter det så får hon ta med sig 6 st. kompisar och åka häst och vagn genom Östhammar på julskyltningen.
Det är en liten tradition vi har sen några år tillbaka.

Och ikväll så ska vinnaren av Star spela in skin skiva.
Det blir spännande!
Jag ska fota henne för skivomslaget också. Men det kanske jag gör en annan dag, vi får se.

Igår hade jag PU-samtal med min chef. Det gick bra. Det fanns en hel del som vi behövde prata om som jag inte vill nämna något närmare här, men jag kan säga att det var skönt att få sätta ord saker och ting.

Ikväll så ska jag ta och skriva lite mer och lägga ut lite bilder på några juliga inköp jag gjort! :)

Ha en bra tisdag!

<3

Kommentera här: