Snart 1:a advent...

Idag har man varit lite duktig!

Vi har skottat snö eftersom det tok-snöar hela tiden!
Vi har hängt upp vår ljus slinga ute och så har jag ställt fram adventsljusstakar och fixat lite så nu är det fint här!

Just nu så sitter vi och väntar på vår skjuts som skall ta oss ut till Valö där vi ska besöka MommyRocks och hennes make en sväng och sedan beger vi oss iväg till Granhälla och äter lite god mat!

Imorgon så är det första advent, som alla säkert vet och jag ska jobba en sväng.
Konfirmandrna skall göra vårt luciatåg i år och imorgon så kröner vi vår lucia.
De skall procisera in och sen ska de sjunga 2 sånger i gudstjänsten, så e e kul tycker jag, fast de gör inte dom!
Så jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför de... De e lite samma sak som jag skrivit om förr... jag lägger massor med energi och får väääldigt lite tillbaka.

Nu ska jag släppa út doggisarna och börja klä på mig jacka och annat nödvändigt för att gå ut idag!

<3

Kommentarer:

1 Lina Börjesson:

skriven

Tack för en trevlig kväll :)

Kommentera här: