Mysigt med snö

God morgon!

Här är vi uppe ganska tidigt för att vara en lördag!
Vi ska åka till Gävle aldeles strax.
F ska med PNP på jobb och jag ska vara fotograf.

Det har snöat i natt så det ligger ett tunt snötäcke över Östhammar och nu har det vist börjat igen, mysigt tycker jag! Nästa vecka är det ju första advent också! Det är så mysigt med jul! Det blir så fint när man går genom Östhammar och ser alla ljusstakar och julstjärnor i fönstren och sen kommer julgardiner och snart efter det julgranarna som man kan se skymta genom fönstren. De e riktigt mysigt!

I år så kommer ju tom. vi ha en julgran, det hade vi inte förra året.
Jag hittade igen som jag gillade, för vi hade bestämt oss för att vi skulle skaffa en i plast.
Men nu har jag ju en!

Så här ser den ut! Tror inte jag visat den förr.
Från rusta kommer den.

Nej, nu måste jag gå! F står och trampar vid bilden!

Trevlig lördag!

<3

Kommentera här: