Kurs

Är på kusr i Sigtuna just nu.
Tog med mig min lilla rosa, så att jag skulle kunna blogga på kvällen och för att kunna titta på den nya serien som jag investerat i nu: Förtrollad.
Såg första avsnittet igår och de var ju bra, så det här kan ju inte bli annat än bra! :)

Jag går ju en utbildning över ett år som handlar om att leda ideella.
Detta är näst sista tillfället vi ses och nästa gång vi ses då ska vi ha skrivit en handlingplan för hur vår församling vill arbeta med ideella.
Det är nervöst, jag är inte så bra på att formulera mig i fina och långa avanserade, kyrkliga fraser, men det kanske min kollega är som är med mig på kursen. Men det är lite nervöst att göra det ändå...

Just nu har vi en timmes rast, åt middag precis någon form av kyckling och ris, helt OK!
Och ikväll stod det på vårt schema att vi skulle få ostbricka, min STORA last!!
Jag bara älskar ostar!! Och gärna ett glas rött till... mmmm....
Men det är kanske att hoppas på för mycket.

Nej, nu får jag nog ta och dra mig vidare!!

Puss å kram på er!

<3

PS: Om det är någon kör flicka som läser detta så kommer jag hem till kören imorgon, så det är kör som vanligt imorgon, sprid inte ut nått annat!! :D

Kommentera här: