Jobba hem i från.

Måndag... Regn... Det känns som att göra valet och arbeta hemifrån idag var ett klokt beslut!
Och inte blev det någon dangrupp ikväll häller för att det var öppethus på gymnasiet, så då kan jag fixa och bränna ut förra årets julkonsert till de som medverkade! Super bra ju! Då får de den till slut! :)

Dagen skall annars ängnas åt en bok som jag ska ha läst till imorgon då jag ska på en kurs och där ska vi träffa författaren och samtala om den här boken, jag e inte så taggad för de, men, men...

 Lite tomt kan det kännas här just nu, när man vet att katten är borta och kommer inte tillbaka mer...
Visst, jag har 2 katter till, men det är ändå jobbigt, man har ju levt med just denna katt i flera år och man har en del minnen med den. Så jag saknar alltid mina djur.

Nej, nu ska jag göra nått att äta och sätta mig med boken i högsta hugg!

Ha en forstsatt bra måndag!

<3

Kommentarer:

1 Elina:

skriven

sv: Absolut! :D Har massor att göra nu eftersom jag håller till i Sthlm/Uppsala mestadels av tiden, men gärna när jag får ledigt nångång! :)

Kommentera här: