Sjuk på Gotland...

Just nu befinner jag mig på Gotland med 35 konfirmander. Dessvärre så har jag bivit sjuk... Så medans alla andra är ute och åker och tittar på en massa roliga saker idag så får jag ligga på mitt hotellrum och vila. Vilket iof. kan vara lite skönt, men de hade ju varit roligt att få åka runt och se en massa varckar Gotlands vyer och ta fina kort. TRÅKIGT!!!
Men hade jag varit hemma och det hade varit en normal vecka då hade jag stannat hemma och vilat en sånn här dag så att jag skulle bli frisk, så de är väll lika bra man ligger här...

Som tur är så har jag med mig datorn och lite filmer så att jag kan syselsätta mig.

Annars så har lägret funkat bra. Konfirmanderna sköter sig bra tycker jag. Man var lite nervös innan för det finn några som kan var lite stökiga och så, men de har funkat jätte bra!

Nu blir det lite Vänner och sova en litn stund!!

Ha de bra!

Kommentera här: