Reality check!

De är mycket nu...

Ja, de är värkligen de!
Just nu så kan det kännas så där som att man dränks i jobb...

På tisdag så åker jag till Gotland med 35 konfirmander, 9 faddrar och 4 kollegor. Det kommer nog bli kul, men väääldigt intensivt!
Veckan efter det har jag själv och Marcus en konsert på församlingsgården tillsammans med världens bästa Patrik!! Super kul! OCH dess utom så är det konfirmation då.
Sen så är det en vecka med en massa möten och lite extra rep för Ungdomsensamblen och en spening  med Entertainers ett besök på Operan och veckan efter det så är Ungdomsensamblens konsert... 
Men efter det så ska jag ägna hela min själ åt Sound of Music ett par veckor och i Juli är det premiär och dags för föreställningar. Och sen är det semester.
När man radar upp allt som skall avklaras så här längs vägen då känns det verkligen inte långt dit. Både på gott och ont...

Sound of Music börjar verkligen ta sin form just nu. det börjar bli spännande. Tyvärr så saknas det fortfarande ett par roller. 2 barn och så är jag inte helt säker på att vi har alla herrar som skall vara de elaka nazisterna i slutet...
Biljett bokningar har nog börjat flöda in också, så de ska bli spännande att se hur de kommer att ta sig an, det verkar som att de kommer kunna bli 4 utsålda föreställningar, så de är ju jätte kul!
Men det känns ju lite stressigt också, det är mycket som skall falla på plats...
Men ett steg i taget och försök att hålla huvudet kallt så löser det sig. :)

Nu ska jag ta och öva lite på mina repliker och så... Ha de så gött!

Kram!

Kommentera här: