Mycket friskare nu!

Borta bra men...
Ja, ni förstår.

Kom hem i lördags och har blivit mycket friskare på bara några dagar. Var faktiskt mycket bättre redan dagen efter, men nu känner jag knapt av de alls.
De är skönt!
På fredag så har jag ju nämligen konsert!! Med bästaste Patrik och Marcus! Ska bli jätte kul! Vi kommer att spela väldigt blandad musik. En hel del film och musikal musik blir det! Mååååånga duetter blir de. Super kul!!
Har hittat en super söt klänning som jag ska ha då med så nu blir det tipp topp!!

Har suttit och kollat runt lite på nätet och upptäckte att en par som jag och F är vänner med skall ha tvillingar! Hoppas de går bra!! Och STORT grattis!!!

Ja, annars så skiner solen och de känns som att jag kom tillbaka från Gotland med en massa ny enegi! Nu känns de som att de kan börja rulla på. De har känts lite tungt ett tag, jag har kännt mig lite nere och som att jag inte haft någon styrfart alls!! Men nu känns de som att de är på G :)

Ja, vi hörs!
Puss å kram!

Kommentera här: