Mer sjuk...

Jag blir bara mer och mer förkyld, men jag tror inte att jag är tillräckligt sjuk för att stanna hemma från jobbet än, men jag känner mig inge vidare...
Men vi får väll se, jag kanske får ta och stanna hemma så småning om...

Igår var vi några som var hem till bekanta och fikade och pratade, de var trevligt. Det var kul att se deras nyrenoverade kök och se hur resten av huset fortskrier :)

Den här veckan ser väldigt tuff ut om man tittar i min kalender. Idag är det ganska lugnt, ska ha några tjejer som kommer och sjunger, men annars är de in inte så mycket. Imorgon har vi möte på förmiddagen och på kvällen ska vi till en pojk som är väldigt aktiv i församlingen som har fyll 20 år, trevligt!
Onsdag, då är det möte på möte på möte HELA DAGEN! Och så har man Ungdomsensamblen på slutet.
Torsdag är det lite lugnare, men det är ändå torsdag och då har vi kollegium och då dyker det altid upp en massa nya saker man behöver kolla...
Och på fredag ska jag åka fram och tillbaka till Göteborg på begravning. F:s morfar dog för några veckor sedan, så nu ska han begravas.
Och sen är det helg. Och på lördag ska jag boka in mig och F på en handledar utbildning så att jag kan börja övningsköra med honom också, göra det redan med pappa, men det kan ju vara bra att ha 2 st.
Jag har ju bestämmt mig för att i sommar ska det bli ett körkort!
Jag vill verkligen få det gjort!
Jag behöver ju ha de!
Så nu får det vara dags, jag får ta ett lån för att få det klart.

Ja, just de. Och så ska jag boka in en husvisnijg i veckan också... Jag och f var och tittade på ett hus förra helgen och de skulle nog kunna passa oss rätt bra, men det är en del stora saker som behövs fixas, så vi ska ta ed pappa och svågern som är i byggbranchen och titta på de och se om det är mödan värt att bjuda.

Ja, det var väll lite kort vad som händer här i veckan.

Nu är det dags att göra sig klar för att jobba.

Ha en bra måndag!

Kommentera här: