Försöka komma igång igen.

Hallåjsan!

Här sitter man ensam i soffan...
Sambon befinner sig nämligen i Göteborg på Metaltown...
Men jag är ju inte sysslolös för de... Jag har idag varit och spelat på en invigning av ett nytt förtag här i Östhammar och om några timmar ska jag bege mig iväg för att dansa Jernets fångar.
De ska bli kul. De är en liten energi kick att gör den föreställningen :) Och idag blir de lite extra kul för mig då min vän Helena kommer och tittar :)

Jag har ju inte varit så flitig att uppdatera mig på bloggen på senaste men nu tänkte jag göra ett försök att ta tag i de igen, och då måste jag ju berätta att för en vecka sedan så var jag på kryssning med F:s familj och hans lilla syster, Maria tävlade och vann. Hon vann en weekend kryssning till Riga och Visby och att få göra en show på båten.
Så detta innebär att vi alla förmodligen kommer att åka en weekend kryssning i mitten av nästa månad. De ska bli jätte kul!
Blir nog en jätte fin kryssning. Så de e vad jag skall börja min semester med ser det ut som :)

Sound of music närmar sig med stormsteg också... Nu är de bara 2 veckor  kvar... Spännande!!!
De kommer att bli en super fin upplevelse för dem som kommer och tittar tror jag. Verkligen! De känns så när man står där och tittar på hur miljön ser ut och så...
Igår var jag där och la golv nämligen och de blev så himla bra. Och de känns som att de kommer att bli kanon!
I veckan så ska vi fixa trappan och så ska vi måla golvet, svart, så att de passar in i miljön och så. De kommer att bli kanon! :)
Ja, kul, kul!

Nej, nu får man nog ta och göra lite middag och sedan börjar de bli dax att bege sig iväg...

Ha de gött!!

Kommentera här: