"Bara" en sak kvar...

Igår hade jag konsert med Ugdomsensamblen. Michael Jackson konsert. Det blev grymt! Allt flöt på ganska bra tycker jag. Det vart väll någon liten miss eller så, men de blir de ju alltid! Men i helhet så var det grymt!
Publiken var super härlig! De klappade händerna jätte mycket och tjoade och hadde sig. Grymt, helt enkelt!!
Riktigt kul kväll!

Men trots allt så känns de ändå lite skönt att det är klart nu. Nu har jag liksom "bara" en sak kvar och det är Sound of Music. Nu kan jag lägga all min arbets tid åt de. Och det är ju en heldel som äterstår där så de ska bli skönt att kunna koncentrera sig på de.

Men, jag skall också göra en sak till och den gör jag mest för min egen skull, för att få vara med i en produktion utan att behöva styra och leda liksom. Och det är Järnets fångar. Jag har visserligen klippt ner i min medverkan där och kommer i år bara att dansa, men de känns kul ändå.
Jag har visserligen fått veta att jag är den ända dansaren i år så jag har försökt ragga upp några ur min lilla dansgrupp att vara med så dår kommer jag väll att behöva leda dem, men det känns inte så betungande.

Den här veckan känns spännande och kul.
Idag ska jag gå och klippa mig och så blir det Sound of music rep ikväll.
Imorgon blir det också Sound of music och på onsdag Järnets fångar.
Torsdag - Sound of music och fredag är det inget särskillt så då kankse man tar ut en ledig dag, får se... Skolavslutning är de ju också och jag har varit lite sugen på att nattvandra då... får se...
Lördag ska jag repa Sound of music en stund på morgonen och på eftermiddagen så blir det kryssnig med F:s familj. De ska bli super kul!!
Ja och de var väll den här veckan de.

Puss å kram på er!!

Kommentera här: