Tidig morgon

Vaknade med ett ryck 7:30 i morse!
Kände att något kröp på min arm och vi har en del flugor som är rätt dryga inne så jag tänkte "Jädra fluga" och viftade bort den. Då kännde jag hur den liksom låg i min hand och då funderade jag om jag hade dödat och kollade upp och där på mitt lakan var en skit äcklig SPINDEL!!
Jag hatar, hatar, hatar!!!! spindlar!!!
De e det värsta djur som finns!!!
Jag fick sträcka mig över den och ta en ask med halstabletter som jag hade på bordet brevid sängen och slå borten ur sängen med!! Och sen kunde jag inte somna om! Så jag låg och drog mig en stund och sen gav jag upp och tag fram den senaste boxen av Desperate housewifes som jag köpt. Det var rätt mysigt. Vid 11 ringde mamma och hon och syrran och lille M var i stan så de kom förbi och fikade och M hoppade på hyresvärldens studsmatta och busade.
Sen åkte vi ut till Pris stop pch kikade lite och där fann jag en ny jeans jacka som jag letat efter! Jag har tittat på nätet och i affärer men jag tyckte att de var lite fö dyra och inte helt så som jag ville ha den så jag har inte köpt någon men nu hittade jag en till ett lagom pris som var helt ok!
Sen var vi in på coop och handlade lite och M hjälpte mig att packa i vagnen och körde den åt mig också, så söt!
Som tack fick han välja lite lösgodis som jag köpte åt honom. :)

Nu har jag varit så där riktigt duktig och betalt räkningarna och sitter och funderar på om man skulle ta och damsuga lite, det har dragits fram lite hundhår igen så det skulle vara skönt och få bort de.
F han har varit super efektiv de senaste dagrana och fixat igop ett par datorer som vi haft stående, en som var vår, en hans brors och en var T:s.
Så nu börjar de bli ordning på torpet ;)

Ska nog ta och vila en liten stund känner mig väldigt seg!

Ha en bra dag!

Kram!

Kommentera här: