Tack <3

Igår spelades sista föreställningan av Sound of music. Det var skönt och ledsamt på samma gång.
Skönt eftersom det var rätt slitigt och väääldigt varmt! Ledsamt eftersom de e så kul att spela + att det var den sista grejen som jag gjorde tillsammans med det gänget.

Jag har nämligen beslutat att sluta arbeta med Musikalensemblen av flera skäl. Ett stort skäl är att jag kommer att vara ensam kvar bland oss ungdomsledare i höst. Jag kommer att få ganska mycket organissation att göra! Och då känns de som att jag måste priotera om lite, för annars så kan jag lika gärna flytta in på jobbet för då blir jag där hela dagarna. Och de känner jag inte riktigt att det är ett alternativ.
Dessutom så är vi just nu 2 st. som leder gruppen och jag kan ibland känna mig lite överflödig då jag inte är en riktigt lika duktig musiker som min kollega och det går ju väldigt mycket tid åt musikinstudering, så jag känner att de klarar sig alldeles utmärk själva.

Men en sak kommer jag ALDRIG att släppa och det är min älskade Ungdomsensemble! Jag älskar verkligen att jobba med dem. De ger mig en sån energi och de e så roligt! Så det kommer jag att fortsätta med och dessutom så har jag en ny grupp som jag kommer att satsa mer på i höst och det är Dansgruppen. 

Men som sagt det är lite tråkigt att man inte kommer att träffa alla go människor i den gruppen varje vecka.

Tillbaka till SoM. Det har varit jätte kul att göra ett sådant stort projet. Det har varit stressigt och slitigt, men ändå kul! Det var en kul erfarenhet att få göra detta! Ett stort tack till alla som gjort det möjligt! Alla som var med, som sponsrade och som hjälp till med saker runt om (golv, vägg, fika, ljud och lju osv, osv.).
Utan er hade de inte gått!
Och så vill jag ge ett särskillt tack till en person som stått brevid mig hela vägen, som lyssnat och stöttat.
F, tack för att du finns! Jag älskar dig oändligt mycket!

Nu är det dags att sänka ner huvudet långt ner i kudden!

Kram!

Kommentarer:

1 Kent:

skriven

Det har varit väldigt roligt och jag vill tacka för allting. Personligen kommer inte jag fortsätta av många anledningar som du säkert vet! Men SoM är bland det absolut roligaste jag gjort inom musik.



Tack för allting vi ses i höst!

Kommentera här: